czwartek, 11 czerwca 2015

500 wyświetleń :D / 500 views :D

Hejo tutaj Toy Bonnie i mam już ponad 500 wyświetleń :3  Nie myślałam że nastąpi to w tak krótkim czasie ale nie będę wybrzydzać :P  Z tej okazji Założyłam naszą wspólną zakładkę "Galeria". Jak na razie nie dodałam tam jeszcze obrazków ale zapewniam że to miejsce będzie pełne fanartów adminów naszego bloga. Chciałam jeszcze powiedzieć, że nasz Phantom Marionetka nie jest już adminem naszego bloga. Z powodu , że od bardzo dawna nie wstawił ani jednego posta tak więc bardzo mi przykro :(   NO to do jutra i już niedługo pierwszy fanart w galerii. Przygotujcie się ;)
Na dobranoc troszku obrazków bez opisu (bo chcę mi się spać jest 23:20 kiedy wstawiam ten post a chciałam koniecznie dzisiaj się podzielić z wami tą informacją)





Hi here Toy Bonnie, and I have more than 500 views :3 Never thought it would happen in such a short time, but I will not choose, my Lord :P On this occasion, I Created the tab "Gallery". Until I added more pictures, but I assure you that this place will be full fanarts admins of our blog. Wanted to also say that our Phantom Puppet is not the administrator of our blog. Due to the fact that really have not made a single post, so I'm sorry :( see you tomorrow night and soon the first fanart in the gallery. Get ready :) On the night a little images without description (because I want to sleep 23:20 when I put this post, but I wanted today to share with you this information)



















~TB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz