poniedziałek, 8 czerwca 2015

No to jak już rozpoczęto... / Well, it started...

Hej cześć i czołem, pytacie skąd się wziąłem, jestem..... Toy Bonnie XD. Poprzedni post dodała Marionetka, gdzie pisała o sobie fakty. No to jak już zaczęła, no to trzeba dokończyć i dlatego napisze o sobie kilkanaście faktów. Let's do this everyone :P

1. Mam na imię Laura.
2. Mam 13 lat.
3. Mieszkam w Głojscach (wieś na podkarpaciu jeśli chcecie możecie zobaczyć na Google Maps)
4. Mam 3 siostry i brata.
5. Gram na keyboardzie.
6. Lubię (kocham *.*) Poniacze
7. Lubię matmę i niemiecki (jestę szatanę XD)
8. Chodzę do 1 gimnazjum 
9. Miałam jeszcze jeden blog o MLP
10. Prowadzę DA (laurka13579.deviantart.com wbijać mordeczki :D)
11. Mam dwie najlepsze przyjaciółki : Wiktorię i Wiktorię (Marionetka)
12. Moimi ulubionymi animatronikami są Marionetka i Toy Bonnie (bo nigdy mnie jezcze nie zabiły       we FNaF 2 XD)
13. Mam w dzienniku 13 numer (bibę czas zacząć :P)
14. Będę miała najprawdopodobniej na koniec roku średnią 5.0 (jestę kujonę O.o)
15. Lubię czytać książki 
16. Mój ulubiony film to "Agenci Bardzo Specjalni" (komedia)
17. Mam dwa pieski (Zora i Ciapek)
18. O FNaF'ie dowiedziałam się w ten sam sposób co Marionetka
19. Mieszkam w domu z rodzeństwem, rodzicami i dziatkami (razem ze mną 9 osób)
20. Mam jednopiętrowy domek (z piwnicą :P)
21. Subskrybuje na YT DUŻO LUDU :D

No to tyle o mnie. Trzymajcie się i do zobaczenia :3







Hello Hello and Hello and you ask where I got it, I..... Toy Bonnie XD. Previous post said the Puppet, where she wrote about their own facts. "Well, this is already beginning, well, this needs to be done, and so I'll write about a few facts. Let's do this everyone :P
1. My name is Laura.
2. I have 13 years
3. I live in Głojscach (a village in Subcarpathian Voivodeship, if you can see on Google Maps)
4. I have 3 sisters and a brother.
5. I play the keyboards.
6. I like (love *.*) Ponies
7. I love math and German (I'm the devil XD)
8. I study at school
9 I have another blog about MLP
10. I'm gonna GIVE (laurka13579.deviantart.com score the muzzle :D)
11. I have two best friends : Victoria and Victoria (Puppet)
12. My favorite animatronicsi are a Puppet and Toy Bonnie (because I never yet killed in FNaF 2             XD)
13. I have in the diary room 13 (party, it's time to start :P)
14. I will, most likely, at the end of the year on average 5.0 (I am a nerd O.o)
15. I love to read books
16. My favorite film is "Very Special Agents" (Comedy)
17. I have two dogs (Zora and Ciapek)
18. About FNaF'ie I learned in the same way that Puppet
19. I live in a house with brothers and sisters, parents and grandparents (with me 9 people)
20. I have a two story house (with basement :P)
21. Signed on YT a LOT of PEOPLE 

Well, it's all about me. Take care and see you :3




~TB



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz