niedziela, 7 czerwca 2015

Coś o mnie | Something about me |

Cześć ! Z tej strony Marionetka :) tak sobie ostatnio siedzę i myślę : przecież wy nic o mnie nie wiecie ! ( oprócz tego że lubię FnaFa :3 ) A więc postanowiłam napisać kilka faktów o mnie :* Mam nadzieje ze wytrwacie do końca i was nie zanudzę :)
Start ! :3
1. Mam na imię Wika
2. Mam 13 lat
3. Mieszkam na podkarpaciu  ( w Polsce )
4. Domek jednorodzinny ^^
5. Wieś *^*
6. Lubię sukienki
7. I spodenki
8. Gram na gitarze
9. Mam rybki ;)
10. Mam telefon ( SII LTE )
11. Mam tableta
12. Nie mam chłopaka xd
13. Mój ulubiony serial to : " Doktor House "
14. Mój ulubiony film to : " Niezgodna "
15. Lubię śpiewać ;)
16. O Fnafie dowiedziałam się przez przypadek :D oglądając u JDabrowskiego  ( youtuber )
17. Moje 3 najlepsze przyjaciółki to : Nina, Oliwia i Luisa ;)
18. Nina i Oliwia mają 12 lat , a Luisa ma 13 lat ;)
19. Mam kilka innych blogów
20. Mam malutką siostrzyczkę, Majkę :)
Myślę że to Wam na razie wystarczy :D Odezwę się później. Cześć !
______________________________

Hi! From this site Marionetka :) so-so lately I sit and think: after all, you do not know me! (Except that I like FnaF :3) So I decided to write some facts about me: * I hope that endure to the end and you do not boring :)
Start! :3
1. My name is Wika
2. I am 13 years
3. I live in Podkarpacie (in Poland)
4. Single-family house ^^
5. The village  *^*
6. I like dresses
7. And Shorts
8. I play guitar
9. I have a fish ;)
10. I have a phone (SII LTE)
11. I have a tablet
12. I do not have a boyfriend xD
13. My favorite show is "Doctor House"
14. My favorite movie is: "Incompatible"
15. I like to sing ;)
16. About this game learned by chance :D watching in JDabrowskiego (YouTuber)
17. My three best friends are: Nina, Oliwia and Luisa ;)
18. Nina and Oliwia are 12 years old and Luisa is 13 years old ;)
19. I have a few other blogs
20. I have a tiny little sister, Majka :)
I think it is enough for you :D I'll call you later. Hi! :)

M.

1 komentarz: