piątek, 5 czerwca 2015

To znowu ja :3 ( It's me again :3 )

Witajcie moi kochani wielbiciele FnaFa!  :3 Z tej strony Marionetka  Dawno mnie nie było :C Wybaczcie... Szkoła, poprawki... Ale ważne ze już jestem :3 Właśnie rozpracowywuje plan : jak przejść 4 noc... na 5 a.m złapała mnie Chica... Nawet Toy Bonnie się nie udało :/ Żeby nie było, na kaffkę wpadł też Ballon Boy... Ehh.. A potem Foxy.. ( zdradził mi, że pije tylko bez kofeiny xD :3 ) A odchodząc od tematu mojej nieudanej 4 nocy, pogadajmy o teaserach.... Moim zdaniem, do tej pory najstraszniejsza jest Chica ( i ta jej babeczka 0.0 ). Ale co ja mogę wiedzieć, co nie ? Każdy ma swoje zdanie... I jego się będzie trzymał :3 Okk, ja na dzisiaj kończę mój monolog, którego i tak pewnie nikt nie przeczyta do końca :c A kto przeczytał - jestem z niego dumna C: Dobranoc kochani ! ;*

Hello my dear devotees FnaFa! From this site Marionetka .Once upon a time I was not there :C Forgive me ... School, patches ... but important'm already. Just working on a plan: how to go 4 night ... at 5 am   caught me Chica ... Even Toy Bonnie failed :/ To make matters worse, on Coffe also fell Ballon Boy ... Ehh .. And then Foxy .. (told me to drink only decaffeinated xD) And departing from the subject of my failed 4 nights , let's talk about the teasers .... In my view, the scariest so far is Chica (and that her bun 0.0). But what do I know, right? Everyone has their own opinion ... and it will be held. OKK, today I finish my monologue, which he probably nobody will read to the end :C A who has read - I'm proud of him C: Good night, dear! ;*

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz