niedziela, 17 maja 2015

CO TO MA BYĆ?!!!!!!!!!

Witajcie!!! Tutaj Toy Bonnie i pewnie widać po tytule moją reakcję na TO!!!!!!!!!!!!!!!


Najpierw biednego Freddy'iego zmieniłeś na potwora 



Później wziąłeś sobie na cel naszego słodkiego :3 Bonnie'go


A teraz Chicę!!!!!  Scott to już się w głowie nie mieści!!!!! Jak zrobisz coś takiego lub gorszego z lisiastym to normalnie staniesz się moim wrogiem nr.1 ale bonniacz w tej wersji jest tak samo słodki jak zawsze :3  No to tyle chyba chciałam napisać w tym poście. No po prostu nie mogłam się powstrzymać!!!! Reakcja na to była tak silna że musiałam coś dodać. No ja się z wami żegnam i tutaj taki filmik o Mangle trochę nie na temat ale ok :P 




Część 1


 

Część 2




Część 3



Część 4



Część 5



Część 6




Co to jest na końcu??? Czyżby Shadow Bonnie był zamieszany w tą całą sprawę??? Ja chcę kolejną część D:  Proszę Tony nie rób mi tego!!!! Nie chcę czekać kolejnych chyba trzech tygodni!!!!!!



~TB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz