poniedziałek, 18 maja 2015

Pewna ciekawa teoria :3

Witajcie tutaj Toy Bonnie. Jak zawsze po krótkim weekendzie wraz z Marionetką zaczęyłyśmy rozmawiać o FNaF'ie. Nagle przypomniałam sobie co takiego ciekawego oglądnęłam na YouTube'ach. A więc jeden YouTuber tworzący teorie na temat FNaF'a "Cloud" wysunął coś ciekawego. Tak mówię o czwartej części FNaFa. Tak więc jak wiecie obrazek z Nightmare Freddy pojawił się dnia 1 maja. Następny obrazek z Bonniaczem Scott dodał 9 dni później. Potem Nightmare Chica wyskoczyła nam 8 dni po Bonniem. Czy coś wam się nasuwa??  198...  Zapewne obrazek z Foxy'im pojawi się 7 dni po Chcice. A jeszcze to intrgujące pytanie przy tych obrazkach "Was it me?" (Czy to byłem ja/ Czy to ja?)  Może po wydaniu czwórki fabuła będzie nas naprowadzać kto spowodował The Bite of '87. Ja myślę że tak. Więc jeśli Foxy nie będzie miał przy swoim obrazku tego pytania, będzie już prawie wiadome, że zrobił to on. Dziwne czyż nie O.o  Musieliśmy się doczekać aż Scott powie że wyda czwórkę i pewnie jeśli to jest część ostatnia no to poznamy całą fabułę i tajemnice. Ja się z wami żegnam a tutaj film Clouda opowiadającą  teorię, którą wyżej opisałam. Ja się z wami żegnam. Cześć.









~TB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz