czwartek, 7 maja 2015

Mało Brakowało

Witajcie!!! Tutaj Toy Bonnie!!! Przepraszam, że nie było posta o 12. Wyłączyli nam podstawową energię, a nie chciałam zużywać zapasowej na internet, sami rozumiecie. Ale przeżyłyśmy i jesteśmy z tego bardzo a to bardzo dumne ^.^  Nawet przetrwałyśmy atak rozwścieczonej Chici tak naprawdę trzęsłyśmy się jak kurczaki, a ona się nad nami zlitowała XP  To była naprawdę bardzo stresująca i wyczerpująca noc więc sobie na rozluźnienie ściągnęłam na komórkę FNaF2  Yey ^^   Przeżyłam już noc pierwszą a oto taki cytat, który był wypowiedziany podczas mojej rozgrywki:

- Jestem taka samotna!!! Nie mam przyjaciół :(  Dlaczego nikt do mnie nie przyjdzie ;''''(

(Kiedy do biura weszła Toy Chica)
- No i po co tu przyszłaś wstrętna babo!!!! Już mi stąd idź nie masz przyjaciół czy co?!!!!

(Kiedy Toy Chica sobie poszła)

- Jestem taka samotna dlaczego nikt do mnie nie przyjdzie :P

Tak więc my z Marionetką przygotowujemy się do nocy drugiej a ja was żegnam i do zobaczenia o 12AM



                                                                                                                                                         
                                                                                                                                                           ~TB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz