poniedziałek, 11 maja 2015

Misja "Instalacja FNaF 1"

Hello ziomeczki. Tutaj Toy Bonnie i jak wiecie można poznać po tytule dla debili sorry jeśli kogoś uraziłam zainstalowałam sobie na telephone'a FNaF'a 1. Tak dobrze przeczytaliście Jeden pierwszą część :O   No jak przejdę pierwszą część zacznę z drugą potem z trzecią i pewnie jak skończę z trzecią no to wyjdzie już czwóreczka. Tak więc pierwsza noc już za mną tak naprawdę to w szkole chciałam sobie pograć ale Phantom Marionetka odebrał mi telefon nie wiem jakim cudem i zaczął grać  No i udało się dopiero za czwartym razem bo Foxy nie dawał mu spokoju :P   Mam nadzieję że polubicie naszego nowego admina i nie będzie z nim żadnych problemów on mi groził ON MI GROZIŁ!!!!!!!!!!   No to by było na tyle trzymajcie się i do jutra albo dzisiaj kto wie. A tutaj na dowidzenia obrazek z Phantom Marionetką specjalnie dla naszego nowego admina na powitanie :3




~TB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz