czwartek, 14 maja 2015

Witamm :3 Tu marionetka :3 Właśnie podałam się. 9 raz Springtrap złapał mnie na 5 am na drugiej nocy... Tak fest xDD Załamka :( Springtrap stracił miano mojego ulubionego animatronika.... Zyskał je..... Lisiasty ❤. Tak Sb właśnie rozmyślam czy nie ściągnąć pełnej dwójkii 👻 W takim wypadku:
1. Wołam TB
2. Kupujemy popcorn
3. I dwadzieścia światełek
4. Włączamy jakaś piosenkę na poprawę humorku :3
5. Zamykamy drzwi na kluczyk
6. Nie Zasypiamy po pierwszym jumscare nie mam
y się bać !! ( co jest niemożliwe ) xD
7. Oczywiście nie gasimy światła
8. I to chyba na tyle  :3
9. I jeszcze jedno ! Tulimy do Sb misieee na pocieszenie xD *0*
Na dzisiaj kończę.. Może jeszcze kilka razy podejdę do tej 2 przeklętej nockii xD
Pozdrawiam wszystkich Serdecznie... Do zobaczenia ! 💋

M.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz