piątek, 22 maja 2015

Jakieś obrazki

Cześć. Tutaj Toy Bonnie. Tak. Jestę zła. Nie mam humorku. Dlatego. Jest. Ta. Kropka. Nienawiści. A dlaczego? Nie pytajcie :/  No jak widzicie nie mam humoru więc dzisiaj tylko obrazki. Tak naprawdę jestem zła dlatego nie mam pomysła na posta no jasne jesteś zwykłym leniem i tyle :P  No to dziś tylko obrazki. Mam nadzieję, że uda mi się coś wykombinować i wrzucę posta albo dzisiaj albo jutro z czymś ciekawym. Tak więc do zobaczonka :|


Stwierdzam niedoje*anie mózgowe XD


I wyobraź sobie że ty się budzisz i one tak nad tobą stoją O.O


Rozwaliło mnie XD



Smutno tak mi się zrobiło



Co za Kozak z tej Marionetki :P



A oto i dokończenie tego oto rysunku





Tak naprawdę Chica to Flappy Bird. MAMY CIĘ SCOTT!!!!!!


Próbuję być sexy :* Coś mi to nie wychodzi XD


~TB




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz